عصر انتظار
پایگاه اطلاع رسانی عصر انتظار ویژه یاران اخرالزمانی

یادم هست یک روزی شهید آوینی، شهید گنجی و بنده در جایی نشسته بودیم. شهید گنجی جمله ای را ابراز کرد که شهید آوینی جواب جالبی عنوان کرد...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 19:38 :: نويسنده : گمنام

یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست.
سلام مولای من، سلام معشوق عالمیان، سلام انتظار منتظران
می خواهم از جور زمانه بگویم ، می خواهم بگویم و بنویسم از فسادی که جهان را چون پرده ای فراگرفته اما زمان فرصتی است اندک و انسان آدمی است ناتوان. پس ذره ای از درد دلم را به زبان می آورم تا بدانی چقدر دلگیر و خسته ام.
برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب ...
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:3 :: نويسنده : گمنام

ای دوست عزیز كه در حال خواندن این مطلب هستی؛ حاضرید كه در سال جدید به امام عصرمان،‌ مهدی فاطمه(علیهما السلام) قولی بدهیم؟

قول بدهیم كه دست از گناهامون برداریم تا امام زمان(عج)، رضایت خدا، خود و در نهایت بهشت را برایمان تضمین كند.

و چه چیز بالاتر از این كه خدا و امام زمان(عج) از ما راضی باشد؟

چه چیز لذت بخش‌تر از این است كه امام زمان(عج) به گونه‌ای به ما خبر دهند كه از شما راضی هستم؟

راهش واضح و روشن است و امام صادق(علیه‌السلام) به ما آموزش داده‌اند. بیاییم و از امروز قول دهیم كه اعمال ناپسند را ترك كنیم. برای راحت انجام شدن این كار، می‌توانیم تمرین كنیم و گناهان را یك به یك كنار بگذاریم و از خود امام زمان(عج) مدد جوییم.

یقین داشته باشیم كه اگر با اخلاص درخواست كنیم، حتما كمكمان می‌كنند .

شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 12:49 :: نويسنده : گمنام

ای دوست عزیز كه در حال خواندن این مطلب هستی؛ حاضرید كه در سال جدید به امام عصرمان،‌ مهدی فاطمه(علیهماالسلام) قولی بدهیم؟
قولی که تا آخر عمر پایبند آن باشیم و با آن رضایت خدا ، امام زمان عج و خودمان را تضمین کنیم؟

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 12:46 :: نويسنده : گمنام

کاش که بیاید و بهارى الهى را در دل هاى تک تک مان به پا کند و ما چشم دوخته در آینه ى معرفتش وشناساى قدر والایش، سر به اطاعت محضش نهیم وجان وسر به رهش فدا کنیم. خوشا روزى که بیاید آن سراسر مهر، آن لطف ازلى، آن محبت جارى وآن حقیقى ترین بهار...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 15:2 :: نويسنده : گمنام

شاگرد: استاد، چکار کنم که خواب امام زمان(عج) رو ببینم؟
استاد: شب یک غذای شور بخور،آب نخور و بخواب. شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و برگشت...

برای مطالعه بیشتر  به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...

حضرت آيت الله شيخ احمد جنتي، ساليان مديدي است كه هدف طعن و كينه حسودان و منافقان قرار دارد. نزديكي او به خط ولايت، سربازي بي‌چون و چراي او براي امام خميني(ره) و امام خامنه‌اي، پشتكار و جديتش كه با صراحت لهجه و قاطعيت در اعلام بدون ملاحظه فساد همراه شده به اتفاق دهها ويژگي‌ ديگر تجميع يافته در شخصيت او، موجب شده تا دشمنان لجوج و زخم خورده، او را همواره مورد تهاجم و تهديد قرار دهند..

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید با تشکر...



ادامه مطلب ...

می‌گفت: هر ساخته‌ای كه خلق ميشه، اگه يه خورده پيچيده باشه، سازنده‌اش براش كاتالوگ می‌نويسه و باهاش می‌فرسته. می‌گفت : انسان از همه پيچيده‌تره و سازنده‌اش از همه حكيم تره. می‌گفت: كاتالوگ انسان "قرآن كريم" است كه خيلی خوب بيان كرده اگه اين انسان چه كار كنه می‌تونه ظرفيت‌های بالقوه‌اش رو به بهترين وجه بالفعل كنه تا بشه خليفة‌الله، بشه خليل‌الله، بشه حبيب‌الله ...

 برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید با تشکر...



ادامه مطلب ...

در یکی از جمعه های آخر، نوری را از خانه ای نزدیک به مسجد مشاهده می کند. به سوی خانه می رود می بیند حضرت ولی عصر امام زمان (عج) در یکی از اتاق های آن خانه تشریف دارند و در میان اتاق جنازه ای قرار دارد که پارچه ای سفید روی آن کشیده شده است...


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 22:33 :: نويسنده : گمنام

در صورتیکه مردم دور امام را بگیرند و اوامر او را اطاعت نمایند و دشمن را از او دفع کنند ودر راه حق او را یارى نمایند. در آن صورت، بر امام واجب مى شود مردم را در راه خداوند هدایت کند و آنها را در راه حق رهبرى نماید. اما وقتى که مردم مطیع امام نباشند و امر او را انجام ندهند و برعکس نهى او را انجام بدهند..

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...

امام رضا(ع) در مواضع متعددی با تأکید بر اینکه زمین هیچگاه از حجت الهی و امام به حق خالی نمی‏ماند به طور غیر مستقیم موضوع امامت را تثبیت می‏کردند.

از جمله آن حضرت در پاسخ «سلیمان الجعفری» یا «سلیمان بن جعفر الحمیری» که می‏پرسد: تخلو الأرض من حجة‏اللّه‏؟ آیا زمین از حجت خدا خالی می‏ماند؟ می‏فرماید: لوخلت الأرض طرفة عین من حجة لساخت بأهلها. اگر زمین [به اندازه] یک چشم برهم زدن از حجت خالی بماند، ساکنانش را در خود می‏برد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 13:20 :: نويسنده : گمنام

در این کتاب پرسش و پاسخهایی درخور توجه پیرامون چرایی و چگونگی عصمت معصومین علیهم السلام بیان شده است

در این کتاب به سوالاتی از این قبیل دسترسی خواهید داشت :  آیا عصمت معصومین جبری است ؟ آیا اعتقاد به عصمت در ادیان دیگر نیز وجود دارد ؟ آیا اعتقاد به تجربه دینی بودن وحی با عصمت سازگاری دارد ؟

 برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید..



ادامه مطلب ...
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 13:10 :: نويسنده : گمنام

" شامل بخشهای :

راههای اثبات نبوت ، وحی

معجزه ، اعجاز قرآن و ..

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 13:9 :: نويسنده : گمنام

همینطور كه ایشان روضه می‎خواند و همگی با حال منقلب اشك می‎ریختند و من هم گریه می‎كردم، سرم را بلند كردم دیدم آقایی با لباس سفید عربی و به هیئت عرب‎ها در داخل چادر جلو در روی دو زانو بطور سرپا نشسته‎اند، روی سر ایشان دستمالی بود كه آن هم سفید رنگ بود و...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...

اگر پرستش غیر از خدا مجاز بود، علي را مي پرستیدم. به خود اجازه نمي دهم كه براي شناخت علي كلمه اي بر زبان برانم و با قدرت عقل شخصیت او و زندگي پرماجرایش را تجزیه و تحلیل كنم. شناخت علي فقط به قدرت عشق میسر است و فقط عشق اجا زه دارد به حریم علي نزدیك شود. من هم فقط به قلب سوخته ي خود اجازه مي دهم كه از علي سخن بگوید و فقط به حرمت عشق جرأت می كنم به علي نزدیك شود.

برای دانلود کتاب و مطالب بیشتر راجب کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 11 اسفند 1386برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : گمنام

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 13:16 :: نويسنده : گمنام

اورداشت «مهدویّت»، خورشیدی است زندگی‌بخش که جوانه‌های سرشار حیات پیروان اهل بیت (علیه السلام) با اشعه‌های روحپرور آن, شادابی و بالندگی یافته است.
«مهدویّت»، استمرار راهی است که با رو به رویی دو فرزند حضرت آدم آغاز شد و با تلاش خستگی ناپذیر تمامی پیامبران الهی در رونق بخشی به حق, ادامه یافت و با کوشش‌های تعالی آموز و رشد‌آفرین واپسین سفیر الهی, خاتم رسولان به کمال رسید.



ادامه مطلب ...
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 19:21 :: نويسنده : گمنام

آنحضرت در جایی دیگر در مورد بهبود وضع معیشتی اجتماع و مردم چنین می فرمایند: "همه اموال جهان در نزد مهدی (عج) گرد می آید آنچه در دل زمین است و آنچه بر روی زمین است آن گاه مهدی (عج) به مردم می گوید : بیایید و این اموال را بگیرید این ها همان چیزهایی است كه برای به دست آوردن آن ها قطع رحم كردید و خویشان خود را رنجانیدید ‘ خون ها ی به ناحق ریختید و مرتكب گناهانی شدید))




ادامه مطلب ...

دارد زمان آمدنت دیر می شود/دارد جوان سینه زنت پیر می شود*
وقتی به نامه عملم خیره می شوی/اشک از دو دیده ی تو سرازیر می شود.

مناجات با امام زمان حضرت مهدی عج به زبان شعر

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 22:52 :: نويسنده : گمنام

ظهور حضرت حجت(عج) از اموري است كه در اسلام نسبت به آنها به شدت تأكيد شده و در حتميت آن ذره اي شك و شبهه وجود ندارد. پيش از اين گفتيم كه در آياتي نظير آية 55 سورة نور، خداوند متعال به مؤمنان وعده داده است كه فرمانرواي زمين گردند و بر آن سيطره يابند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 15:3 :: نويسنده : گمنام

ای مهدی صاحب‌‌الزمان (عج) اینکه نام سربازی و نوکری تو را بر ما نهاده‌اند، مایه افتخار است، ولی از اینکه نمی‌توانم آنچنان که تو می‌خواهی باشم، روحم عذاب می‌کشد...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید با تشکر....



ادامه مطلب ...
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : گمنام

شیطان برای گمراهی انسان ها از راحترین و كاربردی ترین روش ها استفاده می كند. مواردی كه در نظر انسان ها عادی و مشروع است، آن چنان وسوسه می كند كه در همان طریق آدمی را به خطا می كشاند. پیامبر اعظم در حدیثی می فرمایند: نُه چیز است كه با وسوسه های شیطانی منجر به آفت زدگی برای انسان می شود ...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : گمنام

حضرت مهدی (عج) دستوراتی را که خداوند به حضرت رسول داده است را جامه عمل خواهد پوشاند.
دانش و اطلاعات مربوط به آخرالزمان را خداوند از طریق حضرت جبرئیل به رسول گرامی اسلام داده است و رسول اکرم نیز این دانش را که از طریق الهامات برای وی منکشف گردیده است، از طریق احادیث با دیگر مسلمانان در میان گذاشته است. حضرت مهدی (عج) بصورت کامل از این دستورات الهی ، که پیشتر بر پیامبر اکرم نازل شده است، اطاعت خواهد کرد ...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 15:18 :: نويسنده : گمنام

همیشه این گونه بوده و هست که مدعیان شیعه بودن و ولایت مداری فراوان، ولی شیعه راستین و امامت پذیر واقعی اندک است. امام صادق علیه السلام با تبیین علائم هر یک، صفوف شیعیان راستین را از مدعیان تشیّع جدا می سازد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 19:59 :: نويسنده : گمنام

بی‌شک جوانان از مهم‌ترین سرمایه‌های یک جامعه به شمار می‌آیند؛ چون فطرت و طبیعت پاک جوانان همواره با هیجان و پویایی همراه است.
پیشرفت و تعالی هر جامعه در گرو پیشرفت جوانان آن است. جوانان، بازوی قدرتمند دفاع و سازندگی در هر جامعه می‌باشند. در تمام جوامع بشری ، جوانان ، سمبل نشاط و بالندگی هستند و با تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه خود رابطه مستقیم دارند. از این رو جوانان ، پیوسته مورد عنایت ویژه فرستادگان الهی و مصلحان بوده‌اند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 22:44 :: نويسنده : گمنام

گفتیم :حاج شیخ! شما تازه از راه رسیده اید. بهتر است زیارت بروید.حاح شیخ گفت: امام رضا (علیه السلام) همه جا هست. آن حضرت زائر زیاد دارد؛ نوکر ندارد. من می روم نوکری امام رضا کنم..

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 17:25 :: نويسنده : گمنام

از حوادث پیش از قیام مهدی(عج) ضايع و تباه کردن نمازها و تبعيت از شهوت­ها، متمايل شدن به هواهاى نفساني، تکريم و بزرگداشت ثروتمندان و مال‌پرستان و فروختن دين به قيمت دنياست. در اين زمان است که قلب مؤمن در درونش همانند نمک در آب حل مى‌شود؛ چرا که منکرات، کژي­ها و کاستي­ها را مى‌بيند و قدرت تغيير آن­ها را ندارد..

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : گمنام

فایل پاور پوینت غیبت امام زمان شامل بخشهایی چون مفهوم غیبت، انواع غیبت، پیشینه ی غیبت، علت غیبت، آثار غیبت تقدیم منتظران حضرت مهدی (عج) می گردد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...

برخی می‏پرسند عبارت «وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ» که پس از صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله) فرستاده می‏شود، آیا در احادیث معصومان(علیهم السلام) وارد شده و مَنصوص است و یا از چیزهایی است که علاقه‏ مندان و ارادتمندان به آقا امام زمان حضرت مهدی علیه السلام، خودشان، پس از صلوات، آن را اضافه کرده ‏اند؟

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب ...

کتاب چهل داستان و چهل حدیث از امام زمان (عج) از تولیدات مجتمع فرهنگی مذهبی قائمیه اصفهان ویژه موبایل بوده که در دو فرمت جاوا و اندروید تقدیم شما منتظران امام زمان حضرت مهدی (عج) می گردد..

برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب ...
جمعه 30 دی 1390برچسب:, :: 1:39 :: نويسنده : گمنام

وبلاگ عصر انتظار برگزار می کند:

دل نوشته های خود برای امام زمان (عج) را برای ما ارسال کنید تا در وبلاگ منتشر شود

به امید اینکه ما هم از یاران اخر زمانی باشیم.

دل نوشته های خود را در قسمت نظرات وبلاگ بصورت خصوصی ارسال کنید

 

پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 15:4 :: نويسنده : گمنام

سید بحرالعلوم به قصد تشرف به سامرا تنها به راه افتاد. در بین راه راجع به این مسأله، که گریه بر امام حسین (ع) گناهان را می آمرزد، فکر می کرد. همان وقت متوجه شد که شخص عربی سوار بر اسب به او رسید و سلام کرد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...

محور اصلی بحث در این مجموعه بررسی قیام مقدس سید حسنی و نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران زمین است ، به رهبری آن سید بزرگوار پیش از ظهور مبارک حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از دیدگاه روایات اسلامی و اخبار وارده ی از معصومین علیهم السلام .

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 19:20 :: نويسنده : گمنام

فایل صوتی سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع شباهت ها و تفاوت های قیام امام حسین (ع) با قیام امام زمان (عج)

این سخنرانی بمدت 1:06:11 با حجم 15.1 مگابایت

تقدیم منتظران امام زمان حضرت مهدی (عج) می گردد.

لینک دانلود

دانلود سخنرانی شباهت ها و تفاوت های قیام امام حسین (ع) با قیام امام زمان (عج) با حجم 15.1 مگابایت

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 13:0 :: نويسنده : گمنام

امام سجاد(ع) در کتاب شریف «صحیفه سجادیه» مضامین بلند عرفانی و سیاسی را با هم در آمیخت و جای تعجب ندارد که ایشان از «مهدی(عج)» منتقم خون پدر بزرگوارش با عناوینی همچون «وأقم به سنن رسولک»، «وابسط یده علی اعدائک» و «وعجّل الفرج» یاد کند.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 14:19 :: نويسنده : گمنام

دیشب کسی برای تو سجاده وا نکرد/بغضی ترک ندید و گلویی صدا نکرد.
انگار ما بدون حضور تو راحتیم!/زیرا کسی برای ظهورت دعا نکرد!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...

سوال شد امام زمان (عج) غایب است یعنی چه؟ گفتم غایب؟ کدام غایب؟
بچه دستش را از دست پدر رها کرده و گم شده می گوید: پدرم گم شده است. ما مثل بچه‌ای هستیم که پدرش دست او را گرفته است تا به جایی ببرد و در طول مسیر از بازاری عبور می‌کنند...

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 14:3 :: نويسنده : گمنام

بحث و بررسي در حوزه حكمت‏هاي نهفته در مسئله غيبت امام زمان حضرت مهدی عج، پسنديده است؛ ولي نبايد رهزن مقصود نهايي گردد، چرا كه هدف از گفت‏ وگو درباره غيبت امام عصر(عج) - امام زمان حضرت مهدی عج - اولاً و بالذات، كشف چرايي غيبت آن وجود مبارك نيست، بلكه آن است كه مؤمنِ منتظر، وظيفه خويش را در زمان اين غيبت حكيمانه باز شناسد و آن‏گاه دريابد كه آيا به وظيفه خويش عمل مي‏كند يا نه.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 13:51 :: نويسنده : گمنام

قیام و انقلاب جهانی امام زمان حضرت مهدی علیه السلام به حدی گسترده و فراگیر است كه قلمرو یارگیری او، اقوام گذشته، حال و آینده و موجودات آسمانی، فرشتگان و ملائك را در بر می گیرد و هر كدام از این ها در سلكِ سرباز و كارگزارِ لشكر مهدی علیه السلام انجام وظیفه می كنند...

برای مطالعه بیشر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 14:42 :: نويسنده : گمنام

فایل PDF کتاب ارزشمند "مهدي موعود" (عج)،نويسنده : علامه محمدباقر مجلسي،ترجمه جلد سيزدهم بحارالانوار خدمت منتظران امام زمان حضرت مهدی (عج) تقدیم می گردد.

برای دانلود کتاب مهدی موعود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

اخبار روزانه وبلاگ

اگر شما عضو ویژه یاران اخر الزمانی نمی باشید همین حالا از فرم عضویت در خبرنامه در صفحه اصلی سایت اقدام نمایید با تشکر
لوگوي سايت
Generate your flash banner free online

لوگوي مسابقه
جشنواره وبلاگ نویسی بهار


خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید